Data e postimit: 2014-08-09 15:18:01
Lexime: 3913
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Mos u prish me vëllanë për shoqëri !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Duke ndërtuar ,mos prish !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Te tjera · Tema: shoqërore
'' Blema një Iphone '' - E thërret Gëzimi vëllanë e vet në Kosovë,e i thotë : -Cka po donë me te pru kur te vi ? -Vëllau: Blema një Iphone masi paske me ardh -Gëzimi: A po don :Iphone 4,a 4s,a 5, 5s -Vëllau : Jo v...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Te tjera · Tema: shoqërore
'' Blema një Iphone '' - E thërret Gëzimi vëllanë e vet në Kosovë,e i thotë : -Cka po donë me te pru kur te vi ? -Vëllau: Blema një Iphone masi paske me ardh -Gëzimi: A po don :Iphone 4,a 4s,a 5, 5s -Vëllau : Jo v...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Në jetë njeriu duhet të shoqërohet me ata njerëz që e bëjnë të ndihet mirë,me ata njerëz që brenda zemrës së tyre kanë c'ti dhurojnë ...të shoqërohet me ata njerëz deri në përjetësi !
Autori: Elvana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqëria qe kalojm veshtirsit se bashku dhe ndajm momentet e bukura dhe te kqija së bashku
Shoqërn e vertetë eshte shumë e veshtir të gjesh. Të kesh nje shoqeri te vertet do te thot te kesh qdo gjë ne jet. Shoqeria te perkrah ne qdo hap te jetes tende. Ne kete qe po shkruaj un dua te jem falenderuese per gjith keto vite me radh shoqerin t...
Autori: kela · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
-Ku ka tym,ka edhe zjarr. -I duruari i fituari. -Tri here mendo nje here vepro. -Jeto per te punuar, puno per te jetuar. -Sa jeton aq meson. -Miku i mire shihet ne dite te veshtira. -Gje...
Autori: xhensila kurani-griselda cani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: shoqeria jone
e shte shoqa ime me e mire . e vetmja qe une dua ne kete bote eshte me e mira per mua .eshte si morta qe kurre nuk e pata .e falenderoj qe eshte shoqa ime qe me ka perkrahur ne cdo moment.e falenderoj zotin per dhuraten qe me beri.GRISELDA YOU ARE MY BES...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: NAIM FRASHERI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: MOS KETE MOS ATE
PSE MOS ATE ♥ MOS KETE ♥ MOS TE LUTEM ♥ MOS I VISH QORAPET ♥ MOS I LAJ TI SEPSE PRISH CDO GJE ♥ MOS E HA ATE ♥ MOS E PI KETE ♥ MOS E TRET SI BUDALLA ♥ MOS LUAJ NE KOPSHT ♥ MOS BEJ GJERA TE NDYTA ♥ MOS ENDERRO SE NUK DO TE NDODHE ♥ MO...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, adoleshenca
- Adoleshentët përballen me shumë vendime të vështira të jetës të cilat, kur lidhen me mungesën e vet – njohjes, shkaktojnë kriza të indetitetit. Jo të sigurt në vetvete, adoleshentët marrin vendime në lidhje me mënyrën se si ata reagoj...
Autori: isuf avdylaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimat e zogjve është nje ndjejn e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duki i lemuar gjethet e pemve,dhe lulet leshonin aromen e tyre te mrekullueshme,zogjet vin nga viset e larta per te fluturuar nr qjellin e kalter plot hare naty...
Autori: Serxho · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet e vjetra
Ishim per piknik,dhe dolem ne malin e Dajtit per piknikun.Morem me vete ushqime nga me te ndryshmet por kur po iknim rruges u prish makina dhe ngelem pa ikur ate dite te bukur.Kjo do me ngelje peng gjithe jeten sepse ishte hera e pare qe ikja per piknik p...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Teatri dhe jeta
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një paralelizim mes jetës dhe teatrit.Kjo gjë vihet re qartë nga çdokush.Tragjedia tregon përmes aktorëve sprovat që lalon çdokush për të vënë dre...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Teatri dhe jeta
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një paralelizim mes jetës dhe teatrit.Kjo gjë vihet re qartë nga çdokush.Tragjedia tregon përmes aktorëve sprovat që lalon çdokush për të vënë dre...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com